3 Ιαν 2009

Καλά θα ήταν να έπιαναν οι ευχές

Και να έχουμε ένα καλό 2009. Κι εμείς, και όλοι οι άνθρωποι που υποφέρουν στον πλανήτη (και όχι, δεν έχω σκοπό να πάρω μέρος σε καλλιστεία, σοβαρά το λέω). Μακάρι να σταματήσουν να υπάρχουν όσοι δε σέβονται και δεν αγαπούν. Μακάρι να γίνουν πόλεμοι που να φέρουν δικαιοσύνη (όχι αυτή που μας βολεύει) – αφού η ελευθερία ποτέ δε χαρίστηκε και πολλοί λαοί ΔΕΝ είναι ελεύθεροι. Μακάρι να μην υπάρχουν άλλο λωποδύτες, αγνώμονες, να μην ξαναδεί ο κόσμος πολιτικούς σαν τους δικούς μας (και των περισσότερων χωρών στον πλανήτη), να μην ξαναδεί άτομα που μας «καβαλάνε» επειδή βρήκαν «εξουσία», μακάρι να μην υπάρχει άλλο μιζέρια….

Μακάρι να υπάρχει αγάπη, από όλους προς όλους, ώστε να κατοικήσουμε τον παράδεισο όσο ζούμε.

Μακάρι. Όπως είπα, όμως, δεν πιστεύω πια στις ευχές. Ούτε και στους ανθρώπους….

1 σχόλιο:

DRAMA QUEEN είπε...

Συμμερίζομαι την άποψη σου και γενικά μου την σπάει το "Καλή Χρονιά" σαν ευχή, και οι ευχές μου την σπαν, και οι άνθρωποι μου την σπαν, για αυτό πιστεύω σε μένα. Όχι εγωκεντρικά αλλά ακτιβιστικά, επιλέγω κάθε μέρα να γυρνάω επιδεικτικά και σιωπηλά την πλάτη μου, και κάθε έτος μου πάει καλύτερα.
Δεν θα σώσω τον κόσμο, αλλά μπορώ να κάνω τον μικρόκοσμο μου καλύτερο.